Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 6 januari 2017

View - Almere

Vandaag reizen we af naar Flevoland en ga ik schrijven over een moderne, maar toch romantische locatie, namelijk View Almere.
Deze foto heb ik van de manager gekregen, omdat ik weer
een foto had van een sombere winterdag
Ik vind het voor deze locatie leuk om een satellietfoto van Google maps te laten zien, omdat de ligging echt super is. Zo heerlijk aan het water en het uitzicht is natuurlijk prachtig als je zo ver weg kunt kijken.


Ik heb van de manager ook een foto met een bovenaanzicht gekregen
en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden!
Bij de ingang staat een scherm welke jullie kunnen personaliseren. Erg leuk!

Verder heeft View Almere twee verschillende zalen waar jullie gebruik van kunnen maken. 
Beneden zit een knusse zaal met ook weer een fantastisch uitzicht met een aangrenzend overdekt terras met heerlijke loungebanken. Het dak van dit terras kan bij mooi weer open! Ook aan het overdekte terras zit nog een open terras, waardoor je een grotere ruimte kan creĆ«ren. 



Boven is nog een grote zaal met uiteraard weer een geweldig uitzicht en een terras. Helaas was de zaal zakelijk opgesteld, maar het geeft wel een aardig beeld van de ruimte en de mogelijkheden.


Aangezien er nogal een groot verschil zit tussen zakelijk en romantiek heb ik deze foto van de manager gekregen: 
En gelukkig heb ik de foto ook van de manager gekregen.
Dat ziet er al iets feestelijker uit, toch?
Als jullie wel van verschillende zalen gebruik willen maken, maar deze toch iets te groot vinden, kan er een deel worden afgeschermd. 

Iedere zaal heeft natuurlijk ook een eigen bar, dus welke zaal jullie ook kiezen per onderdeel, alles is mogelijk. Wat ik ook zeker een pluspunt vind zijn de mood-lights welke de zaal sfeervol verlichten (helaas uit op mijn foto, maar hierboven is het wel te zien).


Uiteraard heb ik ook aan de manager van View Almere gevraagd wat deze locatie nou zo uniek maakt en ik vond zijn doel wel heel erg mooi: 
"Iedereen moet zich thuis voelen"

Persoonlijk contact vindt hij dan ook erg belangrijk. Het moet niet te zakelijk zijn, want het gaat tenslotte om jullie bruiloft!

Als afsluiting nog een foto (ook van de manager) van hoe het er tijdens
jullie feest uitziet. Net een ansichtkaart! 

Voor meer informatie kunnen jullie terecht op:

Provincie: Flevoland
Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!