Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 10 februari 2017

Pompgebouw de Esch - Rotterdam

Dit keer heb ik een bezoek gebracht aan de imponerende stad Rotterdam. Hier kwam ik bij Pompgebouw de Esch. Een stukje historie van Rotterdam, omgetoverd tot trouwlocatie.


Op internet valt er veel te lezen over wat de mogelijkheden zijn bij trouwlocaties, maar wat ik veel leuker vind, is om te schrijven over wat het gepassioneerde personeel over een locatie te vertellen heeft. Dan krijg je dus te horen dat dit monumentale pand er vroeger voor heeft gezorgd dat Rotterdam de voetjes droog hield!

Natuurlijk is het ook belangrijk wat er nu in Pompgebouw de Esch gebeurt. Deze feest- en trouwlocatie kunnen jullie volledig zelf inrichten, maar dan ook echt volledig. Zelfs de bar is verrijdbaar!!

Dit is een voorbeeld van de opstelling voor de ceremonie

Hebben jullie al eerder een locatie bezocht waarvan het pand echt helemaal jullie smaak was, maar de inrichting wat te wensen overliet? Dan ben je hier dus aan het goede adres!

Wat wel standaard aanwezig is op deze locatie zijn de statafels, de verrijdbare (!) bar en verlichting welke volledig in de kleur van jullie thema is aan te passen. De overige inrichting kunnen jullie helemaal zelf verzorgen of natuurlijk laten verzorgen! Neem gerust contact met me op ;-)

Voorbeeldopstelling van de dinerzaal

Alles is dus mogelijk. Jullie kunnen van alle verschillende ruimtes gebruikmaken. Voor zowel klein als groot gezelschap is dit dus een geschikte locatie.

In te richten als relax-ruimte...
En jullie kunnen bijvoorbeeld een ruimte inrichten waar
kinderen lekker kunnen spelen...

Wat deze locatie locatie uniek maakt volgens een medewerker van de locatie:
Het is een monumentaal pand, in een modern jasje, maar waar toch veel historie van bewaard is gebleven. En zeker niet onbelangrijk: GRATIS PARKEREN IN ROTTERDAM!!


Voor meer informatie verwijs ik jullie graag naar:
http://www.pompgebouw.nl

Provincie: Zuid-Holland

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!