Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 24 februari 2017

Het Heerenhuys - Rotterdam

Het Heerenhuys in Rotterdam heb ik bezocht tijdens de Opentoptrouwlocatieroute. Ondanks dat ik onaangekondigd binnen kwam lopen, werd ik toch hartelijk ontvangen en rondgeleid.

Deze foto is aangeboden door de locatie, want het was te
druk bij de open dag om een foto te kunnen maken

Midden in het centrum van Rotterdam ligt een verborgen pareltje. Op het ene moment rijd je door de drukte van de stad...


En een paar tellen later is de grote stad verborgen achter veel groen...


Aangekomen bij de locatie werd ik hartelijk ontvangen via de rode loper. Terwijl ik nog even achterom keek, verwonderde ik me nog dat dit plekje zich ECHT in het midden van de stad bevond...


Iedereen was gekleed in uniformen van Ma Guise Catering, het vaste cateringbedrijf voor deze locatie. Dat straalde gelijk een stukje eenheid en professionaliteit uit, wat ik als erg prettig heb ervaren.

Dan gaan we nu binnen even een kijkje nemen. Allereerst de grootste zaal, opgesteld voor de ceremonie.

De foto van de voorbeeldopstelling van de ceremonie is
aangeboden door de locatie

Deze zaal kan tijdens het diner worden omgetoverd tot een feestzaal, zodat hier 's avonds lekker kan worden gefeest!

De zaal voor het diner heeft een wat intiemer karakter, maar ook hier kan een opstelling worden geplaatst tot 50 zitplaatsen! Voor grotere feesten, verwijzen ze graag door naar hun andere locatie: de stoere RDM Kantine Rotterdam. Deze zullen jullie ook zeker nog op mijn blog voorbij zien komen!


Uiteraard zijn er ook in Het Heerenhuys mogelijkheden voor grotere aantallen als jullie voorkeur echt uitgaat naar een romantische locatie! Ze beschikken namelijk over nog een zaal en het voordeel is dat de zalen zo met elkaar zijn verbonden, dat je ook de gehele ruimte kunt gebruiken. Voor intiemere gezelschappen, kunnen er ook minder zalen tegelijkertijd in gebruik genomen worden, waardoor je je nooit verloren voelt! Het is dus flexibel in te delen.

Er stond een leuke wijnproeverij klaar
op de open dag

Nog een voordeel van deze locatie is de ligging van de bar, direct naast de feestzaal en entree. Als er gasten naar buiten gaan om een "luchtje te scheppen", worden ze altijd weer aangetrokken tot het feest binnen!

De foto van de bar is aangeboden door de locatie

Ook aan degene die me rond heeft geleid op deze locatie, heb ik gevraagd wat Het Heerenhuys nou zo uniek maakt: Het is een romantisch plekje in het centrum van Rotterdam!

En daar sluit ik me volledig bij aan!

Voor meer informatie verwijs ik jullie graag naar:
www.heerenhuys.net

Provincie: Zuid-Holland

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!