Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 3 maart 2017

The Hospitality Club - Rotterdam

Toch blijf ik steken in die imponerende stad Rotterdam. Als ik het heb over Rotterdam, hoort daar de trouwlocatie The Hospitality Club zeker bij!


Zoals altijd ben ik benieuwd naar de geschiedenis van een pand. The Hospitality Club is gevestigd in het Westelijk Handelsterrein, met verschillende pakhuizen. Inmiddels worden de oorspronkelijk voor de haven bedoelde pakhuizen voor andere doeleinden gebruikt. The Hospitality Club heeft 3 pakhuizen met elkaar verbonden en omgetoverd tot een stoere trouwlocatie!


Het stoere van deze locatie is ook te combineren met een romantische ceremonie in het park. De Zweedse tuin (horend bij de Zweedse kerk) is namelijk ook onderdeel van The Hospitality Club in Rotterdam. In de tuin kan niet alleen de ceremonie plaatsvinden, maar is ook uitermate geschikt voor een (grote) receptie of BBQ!

De foto van de voorbeeldopstelling bij een ceremonie
is aangeboden door de locatie

Het is natuurlijk ook mogelijk om jullie gehele bruiloft binnen te houden! Deze locatie heeft voor ieder wat wils, ook qua diner mogelijkheden. Ook hier kun je kiezen voor mijn persoonlijke voorkeur: een shared dinner. Hierbij worden verschillende gerechtjes op tafel gezet, waardoor je de voordelen van een lopend buffet hebt, maar dan lekker aan tafel. Love it!


Ook aan de contactpersoon van The Hospitalty Club heb ik gevraagd wat deze locatie uniek maakt en ze zei stellig: "Rotterdam!" Deze locatie ademt Rotterdam en is een belangrijk onderdeel van de geschiedenis van Rotterdam!


Voor meer informatie verwijs ik jullie graag naar:
http://thehospitalityclub.nl

Provincie: Zuid-Holland

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!