Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 10 maart 2017

Hugo de Vries - Lunteren

Dit keer schrijf ik graag over de trouwlocatie (met overnachtingsmogelijkheden) Hugo de Vries in Lunteren waarbij intimiteit en persoonlijkheid voorop staan.


Vanaf het moment dat je binnenkomt, proef je gelijk de huiselijke sfeer. Dat werd helemaal bevestigd tijdens het gesprek met de eigenaresse. Welke vraag ik ook stelde, alle antwoorden kwamen neer op persoonlijke aandacht voor het bruidspaar. Graag ga ik hier dan wat meer op in, want persoonlijke aandacht is nog maar een ruim begrip.


Bij Hugo de Vries draait het niet om massa en omzet, alles draait om jullie als bruidspaar. Even een simpel voorbeeld: er wordt niet onderhandeld over de prijs, maar gelijk een redelijke prijs voorgesteld voor een trouwdag bij deze locatie. Ook voor styling denken ze graag mee en leveren graag een mooi ontwerp voor een redelijke prijs. 

Er wordt ook extra aandacht besteed aan de ceremonie

Bijna alles wat deze locatie doet is maatwerk. Zoals ik zelf ook altijd zeg: iedere bruiloft en ieder bruidspaar is anders! Daarom zei ze ook stellig: Alles kan en alles mag!

Dan zijn we nu aangekomen bij het mooiste stukje van deze locatie: de tuin!


De heerlijke tuin van deze trouwlocatie zit nog midden in een renovatie. In april verwachten ze hiermee klaar te zijn.

Ideale overkapping welke veel licht doorlaat!

Verder natuurlijk ook nog wat praktische zaken. Er zijn veel verschillende zalen, waardoor er voor verschillende aantallen veel mogelijkheden zijn. Op deze manier behoudt je altijd de intieme sfeer van de bruiloft.


Ook belangrijk om te weten is dat de lijntjes kort zijn. Ze werken met een klein team en de eigenaresse houdt het eerste contact en daarnaast hebben jullie contact met de partymanager. Beide zijn op een gedeelte van de jullie bruiloft aanwezig.


Ook aan de eigenaresse van Hugo de Vries heb ik gevraagd wat deze locatie nou uniek maakt als ze het in een woord moest omschrijven. Persoonlijk kwam als eerst naar voren, maar toch volgde er nog enkele leuke kenmerken: styling, easy going, intimiteit, prijs/kwaliteitverhouding en last but not least: eerlijkheid!

Nog een keertje door het raam gluren naar de heerlijk tuin...

Tot slot hebben ze nog een aantal leuke verrassingen in petto en willen zich dan ook meer gaan richten op winterbruiloften! Over deze leuke ideeën kan de eigenaresse jullie vol enthousiasme en passie veel meer vertellen!

Voor meer informatie verwijs ik jullie graag naar:
http://www.hugodevries.nl

Provincie: Gelderland

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!