Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 17 maart 2017

Kuyl's Fundatie - Rotterdam

Ik kan toch maar niet ophouden met schrijven over Rotterdam, wat een stad! Nu wel weer een heel ander soort locatie. De intieme en gezellige trouwlocatie Kuyl's Fundatie.


Ook deze locatie heb ik bezocht met de opentoptrouwlocatieroute (leuk woord voor galgje). De vaste contactpersoon heeft me hartelijk ontvangen en vol passie verteld over deze prachtige locatie.

In de ontvangstruimte heb ik veel anekdotes gehoord, over dingen die er mis kunnen gaan op een bruiloft, maar die zij achter de schermen toch weer heel goed hebben opgelost. Het mooiste is dat zelfs de bruidsparen niet op de hoogte waren van wat er mis is gegaan! "Tactvol ontzorgen" mag dat ook wel genoemd worden!


Dan ga ik jullie nu verder rondleiden door dit prachtige gebouw. Daarvoor gaan we eerst naar de dinerzaal. Deze locatie bestaat eigenlijk uit grote kamers in plaats van zalen. Daardoor blijft het ook erg knus. Maar het zal jullie nog verbazen met hoeveel mensen je hier nog zittend kan dineren!


Dan gaan we door de "gang" en komen we bij de ceremoniezaal. Alles wat je onderweg tegenkomt, is afgewerkt in dezelfde stijl, waardoor het echt een geheel is.


Ook de ceremoniezaal is een mooie, grote en vooral sfeervolle kamer...


Nog liever trouwen jullie misschien wel buiten in de heerlijke tuin met een ligging op het zuiden. Ik heb natuurlijk een foto in de winter, maar stel je toch eens voor dat je hier in de zomer staat...
Dat moet niet zo moeilijk in te beelden zijn, toch?


Dan sluiten we af met een praatje bij de bar. Daaruit blijkt weer echt over hoeveel ervaring ze beschikken. Hij is ook niet bang om een leverancier ergens op te wijzen wat beter anders gedaan kan worden. Hij leeft zich echt helemaal in, wat hij zou vinden als hij "het bruidspaar" was.


Ook aan deze contactpersoon van de locatie heb ik gevraagd wat deze trouwlocatie nou zo uniek maakt en dat is de intieme uitstraling en natuurlijk de ligging. Als kernwoorden noemde hij gezellig & intiem. Dat kan ik zeker bevestigen, want dat is ook het gevoel dat je krijgt bij een bezoek aan deze prachtige locatie.

Voor meer informatie verwijs ik jullie graag naar:
http://www.partyselect.nl/

Provincie: Zuid-Holland

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!