Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 16 december 2016

Kasteel De Schaffelaar - Barneveld

Vanaf de weg zie je verderop dit prachtige kasteel liggen. Via een grindpad kom je aan bij het kasteel. Voor mindervaliden is er een verkorte route zonder grindpad en met rolstoellift.


Ook hier weer een zeer klassieke uitstraling, maar wel in een modern jasje. Een mooie mix van het klassieke van een kasteel en de styling van nu (ingericht door een interieur stylist).

Het kasteel is op jullie trouwdag ook exclusief voor jullie, dus kunnen jullie gebruikmaken van meerdere zalen. Zo heb je bijvoorbeeld ook geen last van het ombouwen van ceremonie naar diner en misschien wel belangrijker: je kan ook geen andere bruidsparen (lees bruidjes) tegenkomen.

Er zijn 7 verschillende zalen, welke ook gecombineerd kunnen worden voor een grotere capaciteit.





Voor een kleiner gezelschap is er in de kasteelkelder een hele mooie ruimte met een totaal andere sfeer dan de rest van het kasteel. De sfeer wordt ook doorgevoerd op de gang en zelfs naar en in de toiletruimtes. In de zaal is een mooie loungeruimte, maar ondanks de ontspannen sfeer, leent deze ruimte zich ook goed voor een spetterend feest met een dj. Ook de kasteelkelder is indien nodig bereikbaar middels een lift. Deze ruimte heeft me aangenaam verrast!




Op de vraag of er ook buiten kon worden getrouwd, kreeg ik een heel helder antwoord. Het is mogelijk, maar is niet aan te raden. De zaal voor de ceremonie is heel mooi en heeft een prachtige sterrenhemel. Daarnaast is de tuin van het kasteel vrij toegankelijk en wat je absoluut niet wilt is dat de ceremonie wordt verstoord door voorbijgangers. Daarvoor is dit moment te intiem. De tuin leent zich wel uitstekend voor een borrel of receptie.



Zeker niet overbodig om te vermelden over deze locatie is de prachtige omgeving waar ook een mooie bruidsreportage gemaakt kunnen worden en je kunt er gratis parkeren.

Deze locatie heb ik bezocht tijdens de opentoptrouwlocatieroute. Er waren trouwauto's, een fotograaf, een ceremoniespreker en muziek aanwezig. Bij het verlaten van het kasteel kreeg ik een goody bag mee, super attent! Al met al een heel compleet aanbod dus!

Voor meer informatie verwijs ik jullie graag door naar http://kasteeldeschaffelaar.nl/

Provincie Gelderland

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!