Welkom!


Deze weblog is niet bedoeld om kritiek te leveren op trouwlocaties, maar juist om de positieve punten te benadrukken.

Ik hoop dat het jullie helpt om een passende locatie uit te zoeken!

Als jullie willen, kan ik jullie ook verder op weg helpen met jullie bruiloft. Neem gerust een kijkje op mijn website. Klik hiervoor rechts op de pagina op mijn logo.

Direct contact of suggesties voor een te bezichtigen locatie? Mail naar info@weddingplannertogether.nl of bel 06-29430165.

vrijdag 23 december 2016

Residence - Rhenen


Om toch een beetje in de sfeer van de feestdagen te blijven, heb ik dit keer gekozen voor een voor mij heel bijzondere locatie, namelijk Residence Rhenen. Waarom deze zo speciaal is? Hier ben ik bijna 10 jaar geleden zelf in het huwelijksbootje gestapt.

Normaal gesproken gebruik in mijn eigen foto's, maar het was nog
aardig donker, dus heb ik een foto uit hun eigen bestand gebruikt.
Plaatje toch?
Omdat ik er zoveel over te vertellen heb, weet ik haast niet waar ik moet beginnen. Dan maar voor het meest logische: het verleden!
Voor mij is het begonnen op 09-08-'07. Het was al vrij snel duidelijk dat dit DE locatie moest worden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het is een plaatje om te zien.

Onze grote droom was om net als op de foto in de prachtige tuin van de Residence te trouwen. Helaas mocht dat niet zo zijn, maar aangezien het binnen net zo mooi en sfeervol is, was dat vervelende gevoel snel voorbij.

En als mijn opa daar trots de trouwakte voorleest, wie denkt er
dan nog aan binnen of buiten?
Bijna 10 jaar later ziet het er totaal anders uit. Ze zijn (gelukkig) goed met de tijd meegegaan. Eerder dit jaar was ik daar met een bruidspaar en onze bruiloften zijn niet te vergelijken. Van het klassieke van mijn eigen bruiloft tot een hippe en moderne bruiloft van deze tijd. Zo zie je maar weer dat alles mogelijk is op deze locatie!

2016! 
Dan zijn we nu aangekomen bij het heden. Vandaag werd ik wederom vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Ondanks dat ze druk waren met de laatste voorbereidingen voor een bruiloft die dag en een zakelijke bijeenkomst, werd er even de tijd genomen om met me te zitten. Terwijl ik door de zalen werd rondgeleid, lette hij op ieder detail en paste het gelijk aan als het plaatje er nog niet uitzag zoals hij het voor ogen had. Het is altijd mooi om in de praktijk ze zien dat een locatie ook echt oog voor detail heeft.

Nu in prachtige kerstsfeer
Ik vroeg wat deze locatie nou uniek maakt en daar was hij heel stellig in: Alles kan!
De Residence Rhenen is extreem flexibel. Ze zullen niet snel nee zeggen tegen wensen van het bruidspaar. Je kunt hier bijvoorbeeld zowel de plechtigheid als de kerkdienst laten plaatsvinden. Maar ook als jullie speciale wensen hebben, denken ze graag met jullie mee. Er heeft zelfs een auto binnen in de zaal gestaan!

Het offerte traject is ook leuk om te benoemen. Wanneer de wensen van het bruidspaar bekend zijn gemaakt, wordt hier uiteraard een passende offerte voor gemaakt. Alles is maatwerk, zodat er ook achteraf geen verrassingen zijn. Op de offerte worden in een aparte tabel ook andere ideeën geopperd, waar jullie zelf misschien nog niet aan hadden gedacht. De prijzen staan er ook bij vermeld, dus zo kunnen jullie samen op de bank eens kijken of er nog meer dingen zijn die jullie dag compleet kunnen maken.



Om jullie bijzondere dag ook bijzonder af te sluiten, kunnen jullie ook nog op de locatie overnachten in het prachtige chalet. Foto's van binnen kan ik laten zien, maar de eigenaar en ik waren het eens dat je dat gevoel moet ervaren en dat is niet op een foto vast te leggen. Zie het als een huisje met een ingebouwde bruidssuite. Van buiten wil ik het jullie wel laten zien:

Ook deze foto van het chalet heb ik gekregen van de locatie.
Zo kan ik ook een beeld geven van ieder jaargetijde.
Trouwen in de de zomer is geen must!
Om het verhaal toch een beetje in Charles Dickens stijl af te sluiten, zijn we nu belandt bij de toekomst en misschien wel jullie toekomst:
www.residencerhenen.nl

Provincie Utrecht

Samen zorgen voor een onvergetelijke dag!

www.weddingplannertogether.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je ook ervaring met deze locatie? Deel deze door hieronder een reactie te plaatsen!